El pròxim dimecres 16 de juny a les 17:30h oferirem una nova sessió oberta i presencial dins del Cicle de Formació oberta del CERCLE DE MESTRES:
Hora: 17:30 a 19:15h
Lloc: Aula 003 (planta baixa) de la FME de la UPC C/Pau Gargallo 14, Barcelona
Objectius:
El Cercle de mestres d’ABEAM obre les portes a tots els mestres: Perquè quan els mestres fem matemàtiques, la probabilitat que els infants facin matemàtiques creix.
Analitzarem diferents respostes dels nens i nenes a un problema geomètric del FM.
Hi cercarem les seves idees matemàtiques, els sabers que expressen; així com els processos matemàtics que utilitzen per solucionar el problema: estratègies de resolució, processos de raonament i prova, de connexió, de comunicació, de representació.
I, aleshores, podrem mirar cap a la nostra feina de mestres. Com treballar la geometria a l’escola i experimentar-la? Quins enllaços té la geometria amb d’altres sentits? Com estimular els processos matemàtics?
La recomanem a tots aquells docents que estigueu interessats en la didàctica de les matemàtiques o en ser impulsors de les matemàtiques en els vostres centres. Si coneixeu possibles interessats els podeu passar la informació i que omplin el formulari.
Preguem que ompliu el formulari següent per tal de tenir una previsió dels que serem.
Formulari d’inscripció: Inscripció a la XX sessió Cercle de mestres ABEAM
ANIMEU-VOS, US ESPEREM!
