FÒRUM D'INTERCANVI D'INFORMACIONS i dossier d'activitats del dia 20

Fulls de treball per l'activitat del dia 20

Imatge ABEAM web
Fulls de treball per l'activitat del dia 20
per ABEAM web - dijous, 12 març 2009, 23:49

Aquí teniu uns fulls de treball per l'activitat del dia 20 de març. Ho he hagut de fer una mica depressa i segur que trobareu aspectes que podeu milorar.

Ja veureu que hi ha preguntes que es poden anar treballant mentre es fa l'observació, ja que en 2 hores hi ha estones en que no cal estar només mirant l'ombra del pal.
També tinc alguna fitxa de treball més per si voleu dedicar abans del dia 20 alguna estona a treballar angles, ombres, proporcionalitat entre pal i ombra,....
Si les voleu ja m'ho direu, i si teniu alguna pregunta també, però penseu que jo marxo demà al matí a Madrid a una reunió i no torno fins dimarts al vespre.

Al final del treball hi ha dades d'Esplugues; vosaltres podeu posar les vostres. Jo penso fer els càlculs amb la latitud que trobem aquell dia i amb les dades que ens arribin d'altres centres de l'estranger (si és que arriben). Però per si un cas, tinc les dades correctes i sempre estaré segura de poder fer tots els càlculs.

Aquest dossier us el podeu despenjar clicant al damunt des del fòrum i és el mateix que hi ha fora a la llista documents amb el títol en verd.

Que vagi bé

Marta